avatar Ten blog rowerowy prowadzi MarekDIVE z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 63697.21 kilometrów w tym 127.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.58 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
Statystyki zbiorcze na stronę

Wykres roczny blog rowerowy MarekDIVE.bikestats.pl

Do pracy i z pracy

Czwartek, 9 maja 2019 · dodano: 09.05.2019 | Komentarze 0

Start dzisiaj był opóźniony i ruszyłem dopiero o 5:15. Do pracy oczywiście droga wiodła przez Marzęcino ...no i solo.. Chociaż w pod koniec trasy udało mi się dogonić Roberta....tzn. prawie dogonić.... jego jest bardzo trudno dogonić. Jeździ on bardzo szybko i sporo energii kosztuje pogoń za nim. Jednak Robert jakieś 100 metrów przede mną czmychnął mi w lewo, a ja niestety  musiałem mknąć prosto. Gdybym nie jechał do pracy na pewno udałoby mi się z nim przybić piątkę :)..chyba bym go dogonił ...hmmm:))))

Za to po pracy w towarzystwie już DDB powrót przez Tolkmicko. Trasa odmienna bo pagórkowata. Mimo braku słoneczka oraz pochmurnego nieba jazda super, bardzo przyjemna oraz pozwalająca naładować akumulatorki.
Znowu okazało się, że dziewczyna na trekingu może spokojnie jechać przed szosą. No i dobrze, że szose zostawiała w garażu, bo bym musiał się i tym razem mocno napracować by na podjazdach ją dogoniać :)))))  a to mogło by kosztować mnie za dużo energii  :))))  a ja nie mam takiej dobrej kondycji :)))))

(Kolana na razie daja radę. Staram się ich nie obciążać, dlatego też jeżdzę wolniej, ale za to stabilniej).