avatar Ten blog rowerowy prowadzi MarekDIVE z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 63697.21 kilometrów w tym 127.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.58 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
Statystyki zbiorcze na stronę

Wykres roczny blog rowerowy MarekDIVE.bikestats.pl

Z pracy...i to mokro...

Piątek, 11 stycznia 2019 · dodano: 11.01.2019 | Komentarze 2

Koniec...koniec tygodnia w pracy...ale nie koniec pracy. Tak to jest, że niektórzy pracę zabierają ze sobą i nawet podczas kręcenia w delikatnym deszczu mogą jechać..pracować...jechać...pracować ... i mieć z tego przyjemność, ......aż coś ich nie zablokuje.
Tak było dzisiaj w moim przypadku. Zaplanowałem, że popracuję dzisiaj na trasie Elbląg-Marzęcino-Elbląg, a skończyło się szybciej niż przypuszczałem. Podczas jazdy za bardzo się skupiłem na pracy i nie zauwżyłem jak łańcuch wciął mi się w przerzutkę przednią i ją wykrzywił.... hmmmmm.... gapa ze mnie...taki błąd...ale cóż bywa i tak. Mimo tego i tak pokręciłem .....trochę ....i trochę ustawiania i mogłem ruszyć, ale już tylko do domu. Plan nie wypalił, ale i tak dobrze się jechało i mimo problemów po drodze uśmiech był na buzi :))))...mimo, że nie pojechałem zgodnie z planem.....

MarekDIVE
| 22:50 sobota, 12 stycznia 2019 | linkuj Tak to już jest jak jestem po pracy...to i tak nadal pracuję :)))
Co chodzi o zmiane nazwiska to chyba lepiej będzie pasować "Leń" - bo to, że łańcuch się wkręcił to wina uszkodzonego bębenka, a dokładnie łożyska, ponieważ od paru miesięcy miałem je wymienić, aż w końcu odmówiło ono mi kręcenia w drugą stronę - czyli mam tak samo jak w wigry, a raczje miałem bo już wymieniłem całe koło i jestem już po testach. Przerzutki dwie zdemontowałem, wyczyściłem, nasmrowałem, kaseta przeszła kąpiel i wyciągnąłem zapasowy łańcuch. Wyregulowałem przednią i tylnią przerzutkę i znowu się uśmiecham:)))) do mojego Krossa....bo z mojego napędu dochodzi przepiękny dzwięk :)))
koszmar67
| 18:27 sobota, 12 stycznia 2019 | linkuj No jak się pracuje na rowerze... Zmień Ty w końcu nazwisko na Peszek! :))))))