avatar Ten blog rowerowy prowadzi MarekDIVE z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 63697.21 kilometrów w tym 127.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.58 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
Statystyki zbiorcze na stronę

Wykres roczny blog rowerowy MarekDIVE.bikestats.pl

Z pracy przez Modrzewinę....ślisko..śnieżnie..

Poniedziałek, 7 stycznia 2019 · dodano: 07.01.2019 | Komentarze 0

Dzisiaj z pracy wracałem przez lotnisko, a skończyłem na Modrzewinie. Było bardzo ślisko. Jazda .....zakończyła się pełnym sukcesem, czyli bez ślizgu, poślizgu...... czy upadku :))))
Mimo tego na Modrzewinie mogłem jednocześnie obserwować auta, które tańczyły nie w rytm swojej jazdy ... kierowcy stwarzali bardzo niebezpieczne sytuacje :((((((
Chociaż to samo mówi się o rowerzystach jeżdzących zimą - tylko mnie ani razu nie zarzuciło :)))  a jazda okazała się dużą przyjemnością po 10 godzinach pracy :))) a jednocześnie odskocznią od kolejnych obowiązków, które były zaplanowane na reszte dnia :)))))))