avatar Ten blog rowerowy prowadzi MarekDIVE z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 63697.21 kilometrów w tym 127.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.58 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
Statystyki zbiorcze na stronę

Wykres roczny blog rowerowy MarekDIVE.bikestats.pl
  • Sprzęt OPTIMA STINGER

Poziomo z pracy na spotkanie z św Mikołajem i Mikołajową

Czwartek, 6 grudnia 2018 · dodano: 06.12.2018 | Komentarze 2

Z pracy poziomo, jak to ostatnio czynię...i na około bo tak teraz szybciej i bliżej niż przez miasto. Prawda jednak jest taka, że bardzo przyjemnie jest czerpać to co daje nam to co nas otacza i nie znaczy, że tylko latem można się degustować tym, gdy temperatura jest powyżej 15 stopni :)))) ...... Dlatego obecne jazdy są bardzo przyjemne i to jest najważniejsze ... i niech tak pozostanie :)))))

....natomiast najważniejsze podczas dzisiejszej jazdy było spotkanie po drodze Mikołajowej i Mikołaja.... no bo wiadomo jaki dzisiaj mamy dzień, ale nie było wiadomo, czy byłem grzeczy by otrzymać prezent w postaci pierników i naleweczki.... wiem jedno...naleweczka pyszna, pierniczki pyszne...DZIĘKUJĘ :)))))