avatar Ten blog rowerowy prowadzi MarekDIVE z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 63697.21 kilometrów w tym 127.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.58 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
Statystyki zbiorcze na stronę

Wykres roczny blog rowerowy MarekDIVE.bikestats.pl
  • Sprzęt OPTIMA STINGER

Poziomką po... MTB na ognisko :)))

Sobota, 3 listopada 2018 · dodano: 04.11.2018 | Komentarze 0

Poziomką po MTB na ognisko :)))
Super trasa...poziomka dała radę...super ognisko....smaczna kiełbasa...towarzystwo dopisało....było wesoło...przyjemnie i bardzo gorąco :)))) Gorąco, bo okazało się, że na oponkach na asfalt poziomką śmigałem w lesie po nasypach kolejowych, szutrach, błocie i wszystkim co jest przyjemne dla MTB.
Oczywiście nie obyło się bez upadku, na szczęście nikt po mnie nie przejechał....zakręty w lesie brałem ślizgiem, a na zjazdach wydawałem z siebie dzikie okrzyki.... jak zwierz, który właśnie uciek ze swojej klatki :))))

Tak cały i zdrowy dotarłem na ognisko...ufa co to była za jazda...do domciu również w jednym kawałku dojechałem. No i na buzi duży uśmiech miałem :)...jak to zawsze, gdy wracam z rowerowych wojaży :)

ZDJĘCIA: będą tutaj...na pewno będą...kiedy...hmmm...? oczywiście uczestnicy już je dostali :))))

...ale my tutaj mamy pikne tereny...tylko jeździc i karmić się tym co nam natura oferuje :)