avatar Ten blog rowerowy prowadzi MarekDIVE z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 63697.21 kilometrów w tym 127.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.58 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
Statystyki zbiorcze na stronę

Wykres roczny blog rowerowy MarekDIVE.bikestats.pl

Spacerowo po okolicy

Wtorek, 5 czerwca 2018 · dodano: 05.06.2018 | Komentarze 2

Nie trzeba daleko pojechać by się przenieś w inny krajobraz i poczuć to czego nie ma w mieście :) :) :)

MarekDIVE
| 21:47 poniedziałek, 18 czerwca 2018 | linkuj Lemondka sprawuje się już lepiej ...hahaa, ale nadal walczę z ustawieniami siodełka i kierownicy.
Niestety odzywa mi się znowu kontuzja kręgosłupa...obawy mam przed PTJ, a to już za niecałe dwa tygodnie.
Nadal nie mogę ustawić GT. Z poziomką i MTB nie ma problemu, jednak z GT powyżej 200 km pojawiają mi się bóle kręgosłupa i szyi, co oznacza, że mam nadal niewłaściwe ustawienia :((( w dodatku w pracy nie mogę wysiedzieć na fotelu 15 minut, a co dopiero 8 godzin, dlatego boję się odnowienia kontuzji.. przecież fotel jest wygodniejszy od siodełka, a i tak ledwo 15 minut usiedzę bez bólu :((((((((((((((((((((
koszmar67
| 12:10 środa, 6 czerwca 2018 | linkuj Super, że uzbroiłeś gravela w lemondkę! Jak wrażenia?