avatar Ten blog rowerowy prowadzi MarekDIVE z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 63697.21 kilometrów w tym 127.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.58 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
Statystyki zbiorcze na stronę

Wykres roczny blog rowerowy MarekDIVE.bikestats.pl

Dwa kółeczka tak na dobry sen...może pomogą i zasnę wcześnie....

Poniedziałek, 4 czerwca 2018 · dodano: 04.06.2018 | Komentarze 0

Wczoraj nic nie jadłem...hmmm nie zdrowo, wiem tak. czyli brak jedzenia brak snu =............ wszyscy to wiemy a jednak i tak postępuje się mało racjonalnie. Dlatego dzisiaj wbrew dobrym zasadom musiałem nadrobić wczorajszy post. Po powrocie z pracy zasiliłem swój głód wszystkim co było w lodówce....... później zostało mi tylko leżenie i wzdychanie. jednak ta przyjemność przerwał mi dzwoniący telefon, a raczej kolega Robert, który zaproponował małe kręcenie po okolicy.
Długo się nie zastanawiałem i potwierdziłem swoją gotowość go jazdy. jednak po rozłączeniu się żałowałem decyzji, przecież ja się ledwo poruszam, a co dopiero mam usiąść na rowerze i jeszcze kręcić....hmmmmmm :((((
Mus to mus i rozsądek wziął górę nad lenistwem. W parę sekund wskoczyłem w ubranie, wyprowadziłem swojego rumaka i już z kolegą Robertem pomykaliśmy przez Nowakowo do Tujska.......było ciężko, bo brzuch mój wyglądał jak beczka piwa, która ma zaraz eksplodować. Pierwsze 25 km były dla mnie ciężkie, jednak z każdym kilometrem zaczynałem się czuć lżejszy, bardziej uśmiechnięty, zaczynałem podziwiać otoczenie, aż w końcu jechaliśmy z fajną prędkością degustując się tylko tym co spotykaliśmy na swojej drodze. Z jazdy po okolicy zrobił się nawet mały malutki malusieńki trening :)))) poczuliśmy to obaj w nogach.
Trasa przebyta była nie za długa jednak w sam raz by pomogła szybciej dzisiaj mi zasnąć...:) to się okaże :)))