avatar Ten blog rowerowy prowadzi MarekDIVE z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 63697.21 kilometrów w tym 127.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.58 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
Statystyki zbiorcze na stronę

Wykres roczny blog rowerowy MarekDIVE.bikestats.pl

Zaspałem...zaspałem....

Poniedziałek, 4 czerwca 2018 · dodano: 04.06.2018 | Komentarze 0

To właśnie dzisiaj musiało się to stać....i zamiast wstać do pracy na siódmą to spałem dalej. Budzik jak zwykle obudził mnie o 5:20, jednak postanowiłem, że pośpię jeszcze 15 minut....i tak kolejne 15 minut....i chyba trwało to sporo dłużej, bo do pracy dotarłem pare minut po godzinie 9....

Mimo tak dużego spóźnienia, nie mogłem odmówić sobie pojechania troszkę dłuższą trasą...hahaha...nawet się mi jakoś nie spieszyło. Gdybym miał pozamykane wszystkie tematy w pracy na pewno bym wziął dzień wolny :))))) ale wszystko jest przede mną :))))) no wiem co bym robił gdybym był na wolnym :)))))