avatar Ten blog rowerowy prowadzi MarekDIVE z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 63697.21 kilometrów w tym 127.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.58 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
Statystyki zbiorcze na stronę

Wykres roczny blog rowerowy MarekDIVE.bikestats.pl

Niedziela pionowa jazda

Niedziela, 20 maja 2018 · dodano: 21.05.2018 | Komentarze 3

Dzisiaj miała być MWR.....no i była, tylko mnie na niej było. Pewnie było fajnie i interesująco jak każda wycieczka organizowana przez Mareckyego :)))) tym bardziej, że na tych wycieczkach pojawią się weseli elbląscy rowerzyści ....i nie tylko :)))))

Jednak tego wybrałem kierunek przeciwny, tzn zacząłem od końca MWR, z którą minąłem się jadąc przez Milejewo :)))
Mimo tego moja jazda była dla mnie szybka, przyjemna no i pionowa. Po wczorajszej jeździe 405 km, dzisiaj chciałem sprawdzić czy nie zapomniałem jak to się jeździ na pionowym rowerze :)))))))))))))...no i okazało się, że pamiętam :))))))
Trasa urokliwa jak większość dróg wokół Elbląga :)))) ...lubię tamtędy jeździć :))))