avatar Ten blog rowerowy prowadzi MarekDIVE z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 63697.21 kilometrów w tym 127.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.58 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
Statystyki zbiorcze na stronę

Wykres roczny blog rowerowy MarekDIVE.bikestats.pl
  • Sprzęt OPTIMA STINGER

Kręcąc na przeciw powracającym...

Niedziela, 6 maja 2018 · dodano: 08.05.2018 | Komentarze 5

Spontaniczna decyzja.........poderwanie się z łóżka :)....i już po 10 minutach kierowałem się w stronę Nowego Stawu na swojej poziomce.
Plan był taki by wyjechać na przeciw Marcinowi, który wracał ze swoich trzy dniowych wojaży. Ponieważ  potrafi on przycisnąć, co już niejednokrotnie udowodnił...a ja sam miałem okazję się o tym przekonać, dlatego z Marcinem spotkaliśmy się już w połowie drogi...i stąd już we dwóch wracaliśmy do Elbląga.
Jednak w Kępkach Marcin postanowił wrócić po płytach, a ja nie chcąc się telepać swoją poziomką obrałem kierunek Marzęcino, gdzie spodziewałem się przywitać kolejnych podróżników Kasię i Mariusza, którzy wracali z 17 dniowej wyprawy dookoła Polski śladem MRDP.
Jak postanowiłem tak się stało, na wyjeździe z Marzęcina spotkałem parę rowerzystów.
Od tej chwili spokojnym tempem w świetle resztek słońca, a później chyba gwiazd i oczywiście własnych lampek wracaliśmy do Elbląga. Kurcze po ciemku jechałem w okularach słonecznych....śmiałem się ze swojej gapy, a zauważyłem to dopiero w domu jak zdjąłem je z nosa. Było ciemno ))))))))))))))))))

Tak przy okazji były to chwile, gdzie mogłem pokręcić szybko jak i spacerowo ,.......w ten niedzielny piękny wieczór :))) dziękuję również kolegą i koleżance za wspólne kręcenie :)

jotka69
| 05:53 piątek, 11 maja 2018 | linkuj Koszmar, Ty już swoje pokręciłeś tego dnia i masz rację, żona by Cię spakowała. :)))))
koszmar67
| 20:33 czwartek, 10 maja 2018 | linkuj Też chciałem powitać Kasię i Mariusza ale bałem się, że mnie żona wypisze z rodziny i po powrocie zastanę wystawione walizki. :))))))
jotka69
| 19:49 czwartek, 10 maja 2018 | linkuj Stanąłeś na wysokości zadania i powitałeś "emerdepowców". Jakoś nikt więcej o tym nie pomyślał. Szacun za taki gest. Mam nadzieję, że to docenili. :)) No i dzięki za "poholowanie" Marcina. To było bardzo miłe.
MarekDIVE
| 22:02 środa, 9 maja 2018 | linkuj Marcinie, mi również miło było wspólnie pokręcić i pogaworzyć :)))))
koszmar67
| 08:43 środa, 9 maja 2018 | linkuj Dzięki Ci Marku za towarzystwo na końcowym odcinku powrotu z trzydniowej tułaczki :).