avatar Ten blog rowerowy prowadzi MarekDIVE z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 63697.21 kilometrów w tym 127.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.58 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
Statystyki zbiorcze na stronę

Wykres roczny blog rowerowy MarekDIVE.bikestats.pl

Testy MTB...

Sobota, 5 maja 2018 · dodano: 08.05.2018 | Komentarze 0

Testy MTB...pozbycie się pisków podczas hamowania....przyczyna ...rezonans tylnego widelca spowodowany małą śrubką od adaptera mocowania hamulca. Przy okazji  zacisnąłem na przewodzie hamulcowym nowy pierścień dwustożkowy i tuleje (olej również został wymieniony ...::::::::)))))))

Kolejna lekcja, kolejna nauka.....i wcale nie były winne temu klocki i tarcza hamulcowa. Głośny dźwięk podczas hamowania, który śmiało mógł zastępować klakson, powalał wszystkich na kolana również mnie....aż powiedziałem koniec, trzeba było z tym skończyć. Tak o to przyszedł do głowy prosty, a wręcz banalny pomysł by nasmarować dwie śruby :)))) mocujące adapter - POMOGŁO :))))