avatar Ten blog rowerowy prowadzi MarekDIVE z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 63697.21 kilometrów w tym 127.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.58 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
Statystyki zbiorcze na stronę

Wykres roczny blog rowerowy MarekDIVE.bikestats.pl
  • Sprzęt OPTIMA STINGER

Szybki trening by zdążyć do kościoła...

Niedziela, 15 kwietnia 2018 · dodano: 15.04.2018 | Komentarze 5

Poranna jazda okazała się bardzo szybką przechadzką fast, faster, the fastest .....potraktowałem ją jako trening, bo jakoś tak doganiałem i mijałem wszystkich szosowych rowerzystów, których dzisiaj spotkałem na swojej drodze.
Okazuje się, że na małych 20" kółeczkach można też pogonić. Sam byłem zdziwiony, bo opony ma miejskie, a kierowca dopiero uczy się ją prowadzić :))) jechałem z wiatrem jak i pod wiatr - tak samo jak reszta rowerzystów a mimo to udało mi się nawet przekroczyć dozwolona prędkość.

Mimo szybkiej jazdy i tak spóźniłem się do kościoła....:( czyli za wolno, ....jednak myślę, że będę jeździł wolniej by nie stresować co niektórych napotkanych szosowych bikerów :)))) a w dodatku forma już nie taka jak by się chciało :)))

...i tak jazda była super tak samo jak wszystkie poprzednie :)))

MarekDIVE
| 22:53 środa, 25 kwietnia 2018 | linkuj KOSZMAR67 - Synowie teraz będą na swoich dwóch kołach z tatą jeździć :))))......muszę uważać, bo przymierzają się do mojej poziomki :)))))

JOTKA69 - dlaczego ma być kraksa? ja lepiej widzę co się dzieje za mną i przede mną niż 99% rowerzystów. Właśnie zamontowałem drugie lusterko i cały czas widzę co się dzieje za moimi plecami w szerokim kącie. Mimo tego nikt nie da rady kierowcy auta, który przyśnie za kierownicą :(((((......................
koszmar67
| 11:49 wtorek, 17 kwietnia 2018 | linkuj Tylko nie pakuj synów w sakwy!!! :D
jotka69
| 08:22 wtorek, 17 kwietnia 2018 | linkuj Nie zapomnij zabrać synów.:D No i nie szalej z tą prędkością. Fajnie się jedzie, ale w razie kraksy będą Cię zdrapywać z asfaltu.
MarekDIVE
| 21:43 poniedziałek, 16 kwietnia 2018 | linkuj Marcinie, frajdę sprawia mi jak rowerkiem na kołach 20" na płaskim mogę pogalopować koło 40 km/godz...przy okazji wyprzedzić kilku na szosach. Średnia była by wyższa, ale zachciało mi się robić fotki podczas kręcenia :)))) Szybszy nie będę od nich, ale banan na mojej buzi jest duży podczas takiej jazdy.
Pod górki jestem najwolniejszy, ale i tak max. na płaskim rozpędziłem ją do 48 km/godz., ....jednak mam za słabe nogi, a w dodatku na poziomce jeździć się powinno na kadencji. Ogólnie mówiąc nie o prędkość chodzi w jeździe.
Obecnie poznaje możliwości poziomki oraz sam uczę się ją prowadzić, czyli szlifuje swoje umiejętności, by nie blokować podjazdów i w miarę płynnie ruszać nią. Już wiem, że to rower, który będzie używany na zmianę z Gravel''em, ponieważ oba te rowery pozwalają mi obudzić we mnie duże pokłady optymizmu oraz pozwalają czerpać z otoczenia spore ilości pozytywnej energii.
Wbrew przekonaniu niektórych jest to bardzo bezpieczny rower :):):) - nie stanowi zagrożenia dla innych rowerzystów i siebie samego :)))))

W następnym tygodniu zrobię sobie drugi bagażnik na sakwy i rower stanie się jeszcze bardziej dla mnie użyteczny /bym mógł zabierać swoje kamery, aparat i statywy/
koszmar67
| 08:54 poniedziałek, 16 kwietnia 2018 | linkuj Szosowcy, przez Ciebie, niedługo odstawią rowery do piwnicy!!! :D