avatar Ten blog rowerowy prowadzi MarekDIVE z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 63697.21 kilometrów w tym 127.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.58 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
Statystyki zbiorcze na stronę

Wykres roczny blog rowerowy MarekDIVE.bikestats.pl
  • Sprzęt OPTIMA STINGER

Dał się namówić :)

Sobota, 14 kwietnia 2018 · dodano: 15.04.2018 | Komentarze 2

Nie musiałem długo namawiać starszego syna by się ze mną wybrał na rowery.
Fakt, że nie jeździł dwa lata - jakoś tak wyszło..... to i tak poradził sobie ze wszystkimi górkami i zjazdami na Jelenia Dolinkę, czy Milejewo i Bażantarnię celująco. Nie były to prędkości formuły 1 jednak cudne kręcenie taty i syn zostały zapamiętane jako najprzyjemniejsze chwile spędzone w ostatnim czasie na rowerze.

Oczywiście na koniec zaproponowałem konsumpcje pizzy po całej jeździe - tak dla przyjemności, hmmm smaku, chwili relaksu....nie trzeba codziennie gotować obiadki bo można wyskoczyć rowerami na pizze robiąc pare kilometrów w terenie :))))

Po powrocie całego rajdu pozazdrościł młodszy syn i zapowiedział, że w przyszłym tygodniu wybierze się z nami we troje..... hmmm w dodatku obaj chcą spróbować jazdy na poziomce.....będzie się działo :)))

MarekDIVE
| 22:56 środa, 25 kwietnia 2018 | linkuj Dziękuję :)))) mam cudownych synów. Obiecali mi, że teraz będą ze mną jeździć...zobaczymy jak wywiążą się z obietnicy :))))) Pod wodą już byli z tatą, teraz czas na rodzinne rowerowe wypady :)))))
jotka69
| 08:17 wtorek, 17 kwietnia 2018 | linkuj Ale super! Tak trzymaj! Fajnych masz synów.