avatar Ten blog rowerowy prowadzi MarekDIVE z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 63697.21 kilometrów w tym 127.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.58 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
Statystyki zbiorcze na stronę

Wykres roczny blog rowerowy MarekDIVE.bikestats.pl
  • Sprzęt OPTIMA STINGER

Z pracy wzdłuż Nogatu

Wtorek, 10 kwietnia 2018 · dodano: 11.04.2018 | Komentarze 0

Pogoda super bo ciepło, jednak wiatr okropny. Trudno się kręciło, jednak do celu dojechałem. Po drodze minąłem się z Marcinem, który pędził dzisiaj jak pendolino :)))) Później śmignęli mi chłopaki z grupy BLVCK HOLE, którzy podobnie jak Marcin cieli przed siebie z niezłą prędkością.

Ja natomiast do Kępy Rybackiej poruszałem się tempem ślimaczym do momentu, gdy minęło mnie dwóch bikerów na szosach.
Od tego momentu podskoczyła i mi prędkość i do wyjazdu z Nowakowa nie odpuszczałem tym razem ja i trzymałem się ich...a raczej wkurzałem ich, bo jak to koleś na poziomce na kołach 20" i grubych oponach miejskich pomyka grubo powyżej 30 km....musieli podrywać cztery litery, a i tak im to nie pomogło by mnie zgubić. Jedynie uratował ich honor most w Nowakowie oraz skrzyżowanie z Nowakowa, gdzie musiałem zwolnić i się zatrzymać na wyjeździe.

Fakt, nie mam szans z rowerem szosowym, jednak dużą frajdę daje utrzymanie niezłego tempa na takim rowerku :))))) może forma mi się poprawi :))))....
Tak przy okazji do chłopaków na sosach, nie tylko o prędkość chodzi w jeździ, ale o to by czerpać radochę z jazdy i zarażać innych swoim uśmiechem :)))...ja jadąc za nimi miałem dużego banan na buzi, a oni duże zakłopotanie :))))