avatar Ten blog rowerowy prowadzi MarekDIVE z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 63697.21 kilometrów w tym 127.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.58 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
Statystyki zbiorcze na stronę

Wykres roczny blog rowerowy MarekDIVE.bikestats.pl
  • Sprzęt OPTIMA STINGER

Z pracy wzdłuż Nogatu

Poniedziałek, 9 kwietnia 2018 · dodano: 09.04.2018 | Komentarze 0

Z pracy jechało mi się wolniej, trasą tą samo co rano - wzdłuż Nogatu i to równie przyjemnie jak poprzednie jazdy, czy to na poziomce czy na gravelu :)))))
Po drodze w Helenowie spotkałem Marcina, który również w ostatnim czasie kupił sobie nowy rower szosowy. Fajniutko się prezentuje jego rowerek. Uśmiech Marcina i jego radocha z jazdy na nim nie do opisania, czyli bezcenna. Fajnie, bo teraz obaj będziemy mogli pomykać na swoich...... on na SCOTT, a ja na GT na maratonie pierścienia tysiąca jezior :)))))
Rowerek Marcina jest szybszy, ale będę starał się dotrzymać mu tempa :)))) zawsze będę mógł mu siąść na koło :)))) :))))) :))))

To jest kolejny dowód, że można mieć radochę i cieszyć się z spełniających się marzeń :))))