avatar Ten blog rowerowy prowadzi MarekDIVE z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 63697.21 kilometrów w tym 127.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.58 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
Statystyki zbiorcze na stronę

Wykres roczny blog rowerowy MarekDIVE.bikestats.pl

Mokro, błotnisto, śnieżnie i wiosennie....

Niedziela, 11 marca 2018 · dodano: 11.03.2018 | Komentarze 2

Niedziela, mam 5 godzin wolnego, który zaplanowałem wykorzystać na kręcenie.
Postanowiłem pojechać do Jantara, ale w trakcje kręcenia zmieniłem zdanie i zamiast na Nowakowo pojechałem w stronę naszego zalewu. Plan, odwiedzić Planetarium we Fromborku.
Droga miała wieść przez nasze góry :):):):), wzdłuż zalewu oraz Green Velo i też tak było...hmmmm.......prawie :):):)
Jednak tego dnia się przeliczyłem, ponieważ mała ilość wody w bidonie, zamknięte sklepy :((((, fragmenty drogi pełne błota pokazały, że muszę popracować nad swoją formą i techniką manewrowania po głębokim błocie :):):)

Ogólnie trasa przejezdna, jednak mi się zawsze chce spróbować czegoś nowego. Więc wjeżdżanie w ścieżki błota uwalniało we mnie wspomnienia z dzieciństwa....cały byłem w błocie i było to nawet przyjemne... przy okazji mogłem się pobawić nawigacją w swoim nowym garminie....bo wczoraj zabrakło mi tej praktyki w drodze powrotnej z Owidza :):):):) co z jednej strony było zabawne z drugiej obnażyło mój brak doświadczenia w obsłudze tak prostej zabawki :):):):)

Dodatkowo mała ilość wody w bidonie zemściła się na mnie. Pokonując kolejne górki, zabrakło mi paliwa, tak tak.....i niestety musiałem znowu zmienić plany, czyli obrać nowy kurs - powrót do Elbląga w poszukiwaniu jakiekolwiek otwartego sklepu. Przy okazji postanowiłem odwiedzić jakąkolwiek myjnie, by się umyć :)))))
Po dojechaniu do celu niestety na myjniach wszystkim zachciało się myć auta, więc kolejki przerosły moje oczekiwania. Więc postanowiłem wrócić tak jak wyglądam do domu i dokonać "spa" kolejnego dnia :)))), gdy wszyscy będą spali lub jechali do pracy :)))

Wyjazd udany :))) chociaż trasa dwa razy zmieniona podczas jazdy :)))...ale było warto :))) nowe doświadczenia są w cenie :)))