avatar Ten blog rowerowy prowadzi MarekDIVE z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 63697.21 kilometrów w tym 127.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.58 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
Statystyki zbiorcze na stronę

Wykres roczny blog rowerowy MarekDIVE.bikestats.pl

Deszczowo po pracy :) w kajaku

Piątek, 9 marca 2018 · dodano: 09.03.2018 | Komentarze 0

Na rowerze w deszczu, ale z uśmiechem .... :)))
Chociaż piękniej było jak wszystko pokryte było śniegi -  to już niedługo wszystko zacznie się budzić do życia.

Mimo tego, jakie moje zdziwienie było na Bulwarze jak zobaczyłem kajakarza wiosłującego i to bez czapki z uśmiechem na buzi. Klika set metrów dalej płynęli kolejni kajakarze pomiędzy pływającymi resztkami lodu...to się nazywa poczuć wiosnę.....

Czyli liczy się pozytywny przekaz, ....robię to co sprawia mi przyjemność nie szkodząc przy tym nikomu :))) a przy okazji obdarowując innych pozytywną energią :)))  ....a poczują ją te osoby, które tego same potrzebują :):):):)