avatar Ten blog rowerowy prowadzi MarekDIVE z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 63697.21 kilometrów w tym 127.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.58 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
Statystyki zbiorcze na stronę

Wykres roczny blog rowerowy MarekDIVE.bikestats.pl

MWR III - bardzo smaczna :)

Niedziela, 4 marca 2018 · dodano: 04.03.2018 | Komentarze 0

MRW III - jest już za nami.
Dzisiaj grupa śmiałków rowerzystów elbląskich, a było ich około 40, odważyła się zdobyć najwyższy szczyt: Żuławską Górę. Trasa była nie łatwa bo miejscami dziurawa, w dodatku przypominała kawałek Wisły 1200, tylko że zimą.
Przed dotarciem na szczyt, wszyscy przeszli aklimatyzację, by w komplecie dotrzeć na szczyt. Na szczęście obyło się bez raków i czekanów, jednak zawsze warto mieć dodatkowy sprzęt, tak na wszelki wypadek :))), np. termos z ciepłą herbatą :) :):)

Mimo, że już mamy wiosnę i nie wskazują tego pokryte śniegiem pola, jednak czuło się dzisiaj podwyższoną temperaturę :))) ...czyli było nawet gorąco :))) i bardzo smacznie :))) Bo jak się okazało, wycieczka została skonsumowana na sam koniec, a na myśli mam "karczmę" którą odwiedziliśmy i jego włodarza, który uraczył nas ciepłymi trunkami oraz czymś dobrym na ząb :)))

...życzę więcej takich wyjazdów, tym bardziej że wszystkim doskwierały uśmiechy i dobre humory :)))