avatar Ten blog rowerowy prowadzi MarekDIVE z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 63697.21 kilometrów w tym 127.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.58 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
Statystyki zbiorcze na stronę

Wykres roczny blog rowerowy MarekDIVE.bikestats.pl

Solo do Pasłęka...

Środa, 14 lutego 2018 · dodano: 14.02.2018 | Komentarze 0

16:42 - wystartowałem w kierunku ronda Kaliningrad. Po drodze spotkałem Mareckiego, który zmierzał w nasze "Bieszczady". zamieniliśmy kilka zdań i każdy z nas ruszył w swoja stronę.
Na rondzie byłem o 17:04 - tutaj miał czekać Sierra, jednak nie było go. To mnie nie zdziwiło, bo spotkanie miało być o 17:0,0 a nie o 17:04. Dlatego nie zastanawiając się dłużej ruszyłem w kierunku następnego ronda, ale w Pasłęku. Liczyłem, że po drodze dojadę do Sierra, jednak nie spotkałem go. Stwierdziłem, że musiał dzisiaj szybko kręcić. Przecież w ostatni weekend miał niezły trening jadąc z Mareckim i Robertem na księżycową :):):):):):)))))
Po dotarciu do Pasłęka, zrobiłem nawrotkę i w miarę równym tempem wróciłem do Elbląga. Dopiero po dotarciu na miejsce odczytałem sms'a od Sierra o zmianie godziny wyjazdu na 16:15 :):):):):):):)))))) ...no tak jest, jak w pracy jest kocioł, nie ma czasu nawet się napić herbaty, a co dopiero odczytać wiadomość :))))
Mimo wszystko dzisiejsza jazdę uważam za udaną. Było ciepło, bezwietrznie, no może miejscami wyłaniała się mgła, ale i tak było OK:)