avatar Ten blog rowerowy prowadzi MarekDIVE z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 61891.46 kilometrów w tym 127.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.49 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
Statystyki zbiorcze na stronę

Wykres roczny blog rowerowy MarekDIVE.bikestats.pl

Nocna jazda...

Sobota, 10 lutego 2018 · dodano: 11.02.2018 | Komentarze 5

TRASA: Elbląg-Malbork-Gniew-Kwidzyn-Sztum-Malbork-Elbląg

Kategoria WYCIECZKA

sierra
| 02:04 wtorek, 13 lutego 2018 | linkuj @Marek, widzę że dość rozsądnie wybrałeś trasę bo jazda wzdłuż Wisły (płytami w dół do Gniewa) i powrót przez Białą Górę, nie pozwoliła by uzyskać tak wysokiej średniej (aczkolwiek perspektywa zamarznięcia sprawia, że człowiek raźniej macha korbami). Dzięki za nocne rozprowadzenie i udział w Planie Roberta :)
MarekDIVE
| 21:59 poniedziałek, 12 lutego 2018 | linkuj Marecky, to ja dziękuję za zaproszenie:)))
Żałuję, że nie mogłem pojechać z Wami dalej, ale musiałem być z rana w Elblągu /obowiązki rodzinne/. Jednak trasa moja po odłączeniu się od was była mimo wszystko inspirująca do dalszego kręcenia i w dodatku te 171 km pozwoliło mi świeżym okiem spojrzeć na swoje umiejętności :)))
| 21:53 poniedziałek, 12 lutego 2018 | linkuj Marzenka, było zimno :)))) jednak jazda sprawiła mi dużo przyjemności....w dodatku taka jazda to jazda z przemyśleniami, które mam nadzieję że zaowocują w najbliższej przyszłości:)
W końcu jazda solo, w nocy i zimową porą pozwala zdobywać doświadczenie, którego wcześniej mi brakowało :))) Dlatego w dalszej kolejności uda mi się odważyć i wybrać z namiotem zimowa porą na Westerplatte, jak to ty już uczyniłaś :))))
MARECKY
| 17:55 poniedziałek, 12 lutego 2018 | linkuj Dzięki za wspólne kręcenie :-)
Kot
| 08:05 poniedziałek, 12 lutego 2018 | linkuj Zimno mi od samego patrzenia!
Betlejem w taką zimą pasuje idealnie :)