avatar Ten blog rowerowy prowadzi MarekDIVE z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 63697.21 kilometrów w tym 127.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.58 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
Statystyki zbiorcze na stronę

Wykres roczny blog rowerowy MarekDIVE.bikestats.pl

Do Osłonki na herbatę po śladzie :)))

Niedziela, 4 lutego 2018 · dodano: 04.02.2018 | Komentarze 3

Zaczęło się ściemniać, więc warto było ruszyć cztery litery i przejechać się kawałek za miasto. Od kiedy kupiłem świetny termos na herbatę, zabieram go na każdy wyjazd w miejsce bidonu :))) i dzięki temu można pić z niego ciepłe trunki do 12 godzin :))) - polecam bardzo dobry zakup z Decathlona.
Dzisiaj plan był wypić herbatę koło Osłonki, ulec degustacji ciszy jaką daje przebywanie o tej porze na całkowitym bezludziu oraz nacieszenie oczu światłami, które otaczają nas mimo tak pustych miejsc :)))
Jazda była do Osłonki szybka, podobnie jak sam powrót. W drodze powrotnej spotkała mnie niespodzianka, zaczął padać śnieg. Zrobiło się ślisko, jednak wiatr i śnieg nie zwolniły mojego tempa i jazda nadal była przyjemna mimo, że droga w ciągu paru minut pokryła się białym puchem :)))