avatar Ten blog rowerowy prowadzi MarekDIVE z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 63697.21 kilometrów w tym 127.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.58 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
Statystyki zbiorcze na stronę

Wykres roczny blog rowerowy MarekDIVE.bikestats.pl

Mglisto, latarkowo...bez księżyca...

Środa, 24 stycznia 2018 · dodano: 24.01.2018 | Komentarze 0

Miała być dzisiaj Stegna po pracy... Jednak obowiązki zmusiły do zmiany planów, stąd Krasny Las, Łęcze, Jagodno i Elbląg.
Droga do Krasnego Lasu to zmagania z bryją, lodem na ścieżce rowerowej, jednak od Krasnego Lasu do Łęcza to już piękny asfalt, ciemność, duża mgła i tylko ja z moim rowerem...hmmm no i co jakiś czas mijające mnie jakieś auto.
W Łęczu za to dało się poczuć podmuchy wiatru, które hamowały mój zjazd ...z niemałej górki :))) no i tak już do samego Elbląga. Wiatr czułem cały czas na swojej twarzy, jednak czym mocniej wiał tym bardziej brałem go za swojego sprzymierzeńca :)))
...czy to wariactwo, że po ciemku, pomiędzy polami pokrytymi śniegiem, na dwóch kołach....?:)))) pewnie mijający kierowcy pukali się w głowę, widząc z naprzeciwka rowerzystę z uśmiechem na twarzy, który od czasu do czasu przyjmował pozycje sprintera i ścigał się sam ze swoim światłem :))) niestety światło cały czas wygrywało...