avatar Ten blog rowerowy prowadzi MarekDIVE z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 63697.21 kilometrów w tym 127.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.58 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
Statystyki zbiorcze na stronę

Wykres roczny blog rowerowy MarekDIVE.bikestats.pl

Przedzieranie się przez zaspy śniegu

Sobota, 20 stycznia 2018 · dodano: 20.01.2018 | Komentarze 6

Dzisiaj korciło mnie by wyjść na rower i to zrobiłem. Pokręciłem się po mieście i w końcu postanowiłem, że pojadę na Jelenią Dolinkę. Niestety moje opony Race King nie sprawdziły się w jeździe po nieodśnieżonej drodze, nie zapominając o butach SPD'ach. Starając się jechać śladem nart, które okazało się, że zostawił wcześniej kolega Władek, zrezygnowałem i skierowałem się stronę Jagodnika.

Jazda ta miała być przyjemnością, a nie udręką, dlatego uważam, że decyzja była właściwa.

Kierując się w stronę Jagodnika nie obeszło się bez upadku. Na szczęście rower i ja wyszliśmy z tego bez szwanku. Płaski zjazd, odśnieżony, a jednak okazał się bardzo niebezpieczny - wystarczyła mała  warstwa śniegu pod którą skrywał się lód, nad którym nie byłem już w stanie kontrolować jazdy :))) upadek był bolesny, ale zasłużony, bo kto rozważny szybko zjeżdża w takich warunkach.... mimo wszystko pozbierałem się i tempem ślimaczym dojechałem do Jagodnika.
Nie sądziłem, że jak wyjadę na asfalt tak się ucieszę z jego widoku. Tam już moje opony sprawiły się w 100% i mając zacną prędkość dojechałem do Elbląga...
Mimo wszystko widoki przykrytego śniegiem lasu wynagrodziły mi trudne warunki jazdy w lesie :))) w sporej warstwie śniegu :)))
No i te bałwany, które spotkałem po drodze. Myślę, że w przyszłym roku będzie można zaproponować zabawę liczenia bałwanów równolegle do liczenia choinek :)))) - pod warunkiem, że będzie śnieg :))))

ZDJĘCIA

Kot
| 14:26 poniedziałek, 22 stycznia 2018 | linkuj Najgorsze w tym wszystkim są... bałwany całoroczne.
Dramat, dramat.
Ka2
| 20:48 niedziela, 21 stycznia 2018 | linkuj Słusznie, bałwany mają przemiłą powierzchowność ... wzbudzają uśmiech na twarzy ... dają wiele radochy dzieciakom i dorosłym ... i są ze śniegu ...
MarekDIVE
| 20:36 niedziela, 21 stycznia 2018 | linkuj Dla mnie to komplement....., bo nie znam nikogo kto nie lubi bałwanów :))) :))) :)))
Ka2
| 20:34 niedziela, 21 stycznia 2018 | linkuj Cóż ja mogę rzec ... zwyczajny bałwan ... wszystkie bałwany wyglądają tak samo ... jesteście pokaźnych rozmiarów, macie zgrabne nosy, kaski i jesteście tej samej płci ... więcej podobieństw nie widzę ...
MarekDIVE
| 20:11 niedziela, 21 stycznia 2018 | linkuj Po drodze mijałem trzy bałwany, ale tylko ten wyraził ochotę na zrobienie sobie ze mną fotki :))))
...w pewnym sensie poczułem się jak bym spotkał swojego kompana :))) czy jest jakieś podobieństwo? :))) :))) :)))
Ka2
| 16:31 niedziela, 21 stycznia 2018 | linkuj Bałwan wydaje się być niezmiernie zadziwiony, że w środku lasu kompana spotkał :p