avatar Ten blog rowerowy prowadzi MarekDIVE z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 63697.21 kilometrów w tym 127.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.58 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
Statystyki zbiorcze na stronę

Wykres roczny blog rowerowy MarekDIVE.bikestats.pl

Styczniowy Hel

Piątek, 12 stycznia 2018 · dodano: 14.01.2018 | Komentarze 9

Wyprawa rowerowa ELBLĄG-HEL-GDYNIA-ELBLĄG 12-13.09.2017
Wyjazd w piątek godz. 21:00, przyjazd kolejnego dnia godz. 21:00
w składzie: Kasia, Mariusz, Marek.
ZDJĘCIA Z WYJAZDU

FILM Z WYJAZDU

Kategoria WYCIECZKA

MARECKY
| 21:07 wtorek, 16 stycznia 2018 | linkuj Dzięki imienniku za docenienie. Z resztą wpisu też trudno się nie zgodzić. Amen :-)
MarekDIVE
| 22:26 poniedziałek, 15 stycznia 2018 | linkuj @Sierra, na Oscara to jest już za późno, ...jednak na wysłuchanie dobrych rad zawsze znajdę czas.....szkoda, że doba ma tylko 24 godziny. Bo trudno jest mi połączyć jazdę rowerem, nurkowanie i granie na gitarze. Jednak zdarzyło mi się zagrać koncert w temperaturze -5oC, nurkować, gdy było -10oC lub moczyć się w przeręblu, lub jeździć rowerem, gdy temperatura sięgała -15oC – bo miałem na to ochotę.
Więc teraz proponuję, byśmy nagrali do kolejnego filmu z wyprawy własną muzykę, Ty na klarnecie, ja gitara solo, no i poszukamy jeszcze jakiegoś trzeciego muzyka rowerowego i stworzymy objazdowy całoroczny zespół rowerowy. hmmm bo z chórkami raczej nie będzie problemu:)))) Co ty na to :))))))) :))) :))) :)))?
| 22:20 poniedziałek, 15 stycznia 2018 | linkuj @Marecky, dziękuję za miłe słowa:))) najważniejsze dzisiaj jest to, że coraz więcej osób jeździ /przykład pierwszej wycieczki miejskiej w 2018r/. Dlatego nie jest ważne kto jak szybko jeździ, czy jak dużo kilometrów dziennie przejedzie, lub jaki rower ma w garażu. Liczy się to jaką potrafimy przyjemność czerpać z jazdy i jak potrafimy zarażać innych tym co sami kochamy robić. Przy okazji widzimy co możemy zrobić w tym by wspierać innych w jeździe na dwóch kółkach. Stąd na miano wymiatacza zasługują rowerzyści, którzy potrafią zorganizować, czy to wycieczkę miejską, czy taki właśnie wypad na Hel w środku stycznia :))) Brawo dla Ciebie, Brawo dla Sierra i innych organizujących całoroczne wypady i nie tylko rowerowe :)))
sierra
| 19:51 poniedziałek, 15 stycznia 2018 | linkuj @Marek, trochę popracuj nad montażem ("postsychrony" trzeba dopracować), a będzie szansa na Oscara ;)
@Marecky, wyraźnie mamy sprzyjający klimat na chów "wymiataczy rowerowych" :)
MARECKY
| 19:29 poniedziałek, 15 stycznia 2018 | linkuj Jak miło oglądać kolejnego wymiatacza rowerowego w naszym Ebowie. Gratulacje! Muszę Wam zorganizować coś ekstra ;-).
MarekDIVE
| 23:04 niedziela, 14 stycznia 2018 | linkuj Filmik z wycieczki już jest :))) miłego wspominania :)))
Ka2
| 21:18 niedziela, 14 stycznia 2018 | linkuj Ja rówież czekam na filmik, moja Siostra też, także nie zwlekaj tak długo jak z czołgami ;) Dzięki za towarzystwo i pomocną dłoń. Światełko niezbędne na takich wypadach. Jako niezbędnik dołączam jeszcze termos. Te zimne napoje pokonały moje gardło. Termos już zamówiony. Pomysł Helu każdego miesiąca też przeszedł mi przez głowę ...
MarekDIVE
| 20:47 niedziela, 14 stycznia 2018 | linkuj Mariusz, pogoda była super. Lepszej w styczniu nie mogliśmy się spodziewać. Idealna na kręcenie na dwóch kołach. Za to troszkę za zimno było na nagrywanie filmów. Rękawice utrudniały trzymanie kamery jak i jej uruchamianie - stąd filmik będzie tylko pewną namiastką wycieczki - mało nagrań i tylko z krótkiego fragmentu trasy :((( - następnym razem postaram się lepiej.
Za to wycieczka sprawiła mi wiele radości. To mój drugi wyjazd na Hel i liczę, że uda mi się w każdym miesiącu tego roku zaliczyć Hel - ot to taki plan na kolejne miesiące :)))
...przy okazji, to dobry jeden z treningów przed przed kolejnymi naszymi ultramaratonami zaplanowanymi na 2018 rok:)))
Ja również dziękuję Tobie i Kas za wspólne spędzenie czasu:)))
sierra
| 20:32 niedziela, 14 stycznia 2018 | linkuj No i admin Cię wpuścił ;)
teraz tylko popełnij jakiś elaborat a propos piatkowo-sobotniej wycieczki, uaktywnij film (bo jestem ciekaw jak wyszedł/-y (bo było ich kilka), no i rozumiem, że mogę wkleić linka filmów na podrozerowere.info (a konkretnie tu: https://www.podrozerowerowe.info/index.php?topic=20038.0 bo Nasi Fani czekają na niego ;)
Świetnie, że byliście z Kasią, choć pogoda średnio sprzyjała, ale w gronie Dobrych Przyjaciół, to nawet tak zwariowany pomysł (zresztą mój) styczniowej wycieczki na Hel może sprawić wiele satysfakcji :)