avatar Ten blog rowerowy prowadzi MarekDIVE z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 63697.21 kilometrów w tym 127.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.58 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
Statystyki zbiorcze na stronę

Wykres roczny blog rowerowy MarekDIVE.bikestats.pl

I miejska wycieczka + trochę MTB

Niedziela, 7 stycznia 2018 · dodano: 07.01.2018 | Komentarze 2

I miejska wycieczka na wysoczyznę + trochę MTB

Mimo potwornego bólu pleców jaki towarzyszy mi od paru dni oraz zakazu wsiadania na rower /bo zabronił mi lekarz/ zdecydowałem się dzisiaj trochę pokręcić. Dlaczego....? bo jadąc, zasiadając za sterami roweru - ból znika, a pojawia się duża przyjemność, która przysłania męczarnie pojawiające się podczas wstawania z łóżka czy krzesła.

Szybka decyzja i pojawiłem się na miejscu zbiórki dzisiejszej I wycieczki w nieznaną wysoczyznę.:))) ku mojemu zaskoczeniu jak i samych organizatorów pojawiło się bardzo dużo rowerzystów :)))) to bardzo cieszy i zasługuje za pochwałę :))))
Trasa wycieczki została trochę zmodyfikowana za namowa Krzyśka, ponieważ w trakcje jej trwania postanowiliśmy zrobić dłuższą trasę z dwukrotnie większą prędkością :))) wręcz okazało się, że to był dobry trening MTB oraz szosowy - co może tylko dobrze skutkować poprawą formy :)))) życzę sobie więcej takich jazd :)))
Oczywiście do reszty grupy dołączyliśmy w Dąbrowie, gdzie przemierzając naszą piękną Bażantarnię /nazywaną małymi Bieszczadami/ dojechaliśmy na polankę, gdzie każdemu z uczestników organizatorzy podstemplowali otrzymane wcześniej książeczki wycieczek kolarskich:)

Niestety ból wrócił po tym jak zszedłem z roweru :((( mam nadzieję, że wyniki piątkowego prześwietlenia RTG nic nie wykażą :(.... bo mam kilka ciekawych pomysłów na najbliższe wycieczki, np. do Diabelski Kamień Griffstein, Diabelski Kamień w Nadmorskim Parku Krajobrazowym :))) czy Kamienie Wilhelma......

.....znowu endomondo oraz strava pocięły trasę i z 69 km zapisało się tylko 56 km :((((